قرارداد استفاده از خدمات برخط کارگزار
- تمامی سفارشها، معاملات و کلیه اقداماتی که در فرآیندهای پیش، حین یا پس از انجام معامله (نظیر تأیید، پذیرش یا امضای تعهدنامهها، بیانیهها، اطلاعیهها، واریز وجه به حساب کارگزار، درخواست دریافت وجه از کارگزار، ثبت، ویرایش و حذف سفارشها، معاملات انجامشده، درخواست تسویه نقدی یا تسویه فیزیکی در اوراق مشتقه، بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز جهت انجام امور تسویه، صدور حواله و تحویل کالا، تعیین باربری و مقصد حمل کالا، اعلام تأخیر در تحویل کالا، درخواست تحویل کالا با تأخیر، درخواست انفساخ قرارداد به دلیل تأخیر در تحویل کالا و …) از طریق سامانه و با استفاده از نام كاربري و رمز عبور مشتری صورت ميگيرد، به منزله اقدام توسط شخص مشتری است و مشتری تحت هیچ عنوان نمیتواند سفارشها، معاملات یا به طور کلی هیچ یک از اقدامات انجامشده از طریق سامانه را انکار نماید یا ثبت سفارش، انجام معامله یا هرگونه اقدام انجامگرفته از طریق سامانه را به شخص دیگری منتسب نماید.
- کارگزار بابت ارائه خدمات برخط از طریق سامانه وجهی را از مشتری دریافت نمینماید بنابراین امضای این قرارداد تکلیفی برای کارگزار جهت ارائه خدمات برخط به مشتری از طریق سامانه ایجاد نمیکند و چنانچه در نتیجه قطعی، کندی یا بروز اختلال در سامانه بنا به هر دلیل، دسترسی به سامانه یا استفاده از آن برای مشتری ممکن نباشد، کارگزار مسئول جبران خسارتهای وارده به مشتری در نتیجه قطعی، کندی یا بروز اختلال در سامانه نخواهد بود و در صورت قطعی، کندی یا بروز اختلال در سامانه، مشتری میتواند با مراجعه حضوری به کارگزار یا طبق رویه اعلامی کارگزار بر اساس بند 11 این ماده، نسبت به ویرایش یا حذف سفارشهای ثبتشده یا ثبت سفارش جدید اقدام نماید.